NAU Kids to platforma, która ciągle się rozwija. Stawiamy na otwartość i sprawną komunikację z naszymi klientami. Użytkowników korzystających z naszych usług traktujemy jak partnerów, którzy wraz z nami mają realny wpływ na wprowadzane aktualizacje na platformie. W związku z tym w celu usprawnienia komfortu korzystania z platformy NAU Kids, wprowadzamy nowe funkcjonalności, o których chcielibyśmy poinformować.
Poniżej znajduje się lista wdrożonych funkcjonalności oraz ich opis wraz z zamieszczonymi zdjęciami ukazującymi nowe funkcje.
Dziennik elektroniczny
Wiemy jak bardzo ważna jest to funkcjonalność, od teraz na naszej platformie dostępny jest już e-dziennik.
Funkcjonalność ta znajduję się w panelu „Plan zajęć” – na ekranie danego zajęcia wystarczy kliknąć w ikonkę „Dodaj szczegóły lekcji”, następnie zostaniemy przeniesieni do edycji takich zajęć, w której to zamieszczamy wszystkie potrzebne informacje. Poprzez zaakceptowanie dodatkowej opcji możemy udostępnić te szczegóły rodzicom.
Informacje o dziecku
Prosta i szybka komunikacja z rodzicami to jedna z głównych cech NAU Kids. W związku z tym wprowadzona została kolejna funkcjonalność sprzyjająca rozwojowi tej idei. Wdrożona została możliwość dodania informacji o dziecku, która ma na celu usprawnienie przekazywania informacji pomiędzy placówką, a rodzicami.
Panel ten znajduje się w karcie dziecka, dostaniemy się do niego poprzez moduł „Podopieczni” i wybranie interesującego nas podopiecznego. Informacje, które zostaną wpisane do wyświetlonego panelu będą widocznie również dla rodzica.
Raport o statusie użytkownika
Administrator od teraz może pobrać raport excel z podglądem statusu użytkowników.
Poniżej znajdują się zdjęcia ilustrujące wykorzystanie funkcjonalności dziennika elektronicznego w praktyce.
Skontaktuj się z nami!